Monday, May 19, 2014

Jalan -jalan di ladang anggur....di Malaysia...

Assalamualaikum...........
Sihat semua....hari nie , saya bawa anak-anak pergi ke Ladang anggur Tasik Beris di Sik...Kedah...
Sesiapa yang datang ke Kedah, singgah la ke sini....
Ia dapat memberi pengalaman baru kepada anak-anak kita .....
semenjak suami saya suka  dan terlibat dalam bidang pertanian....Kami....sekeluarga akan melawat banyak tempat-tempat tanaman bersekala besar.....
InsyaAllah...jika ada kelapangan saya akan berkongsi di sini.....

Jom Lawat Tasik Beris.....










Ok...,sampai  sini jer....
oo...Saya ingin  memaklumkan....
Saya adalah shaklee independent distributor....
SID :867459
nurul fadhilla shamsudin...
so....sesiapa nak dapatkan produk shaklee dan ingin menjadi ahli shaklee yang sah... boleh hubungi saya...di  019-4001752....
Terima kasih kerana membaca ....
love u all..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...