Wednesday, January 8, 2014

vitamin supplement pilihan saya....

Selamat Malam Semua....

Malam nie saya nak kongsi , supplement yang saya makan ....

Wanita terutama ibu menyusu macam saya perlukan  supplement yang dapat memberi tenaga disamping mencantikkan kulit...dan juga memberi nutrisi yang baik untuk anak....

Oleh itu...saya mengambil vitamin  set menyusu shaklee...
 



ditambah



ditambah lagi dengan



Masya Allah......sangat bagus sekali.....bukan saja saya sentiasa sihat dan bertenaga.....tetapi baby husnina juga sihat dan kulitnya putih dan gebu.....

mari tengok baby husnina,,......my bamm-bamm...


paha husnina cam peha ayam...

gebu tak....

kepada sesiapa yang berminat boleh dapatkan dari saya dengan harga yang menarik...

sms:019-4001752
id shaklee no:867459 (nurul fadhilla)
Jom sihat bersama shaklee.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...