Monday, January 6, 2014

buku jahitan pertama....2014....yer

Asalamualaikum....Sihat Semua....
Jam dah pukul 10.32 pagi.............tapi saya masih dengan  computer lagi....huh...
Semalam saya pergi ke Hasani Book Store.....kedai buku yang agak popular dan lama di kedah nie....dari masa sekolah dulu,kalau nak beli buku akan pergi ke sini la...
Mari tengok, buku apa yang saya beli...........
Semoga tahun 2014 ini,kita menjadi orang yang  lebih berilmu pengetahuan......


harga buku ni rm25 (semenanjung malaysia) & rm28 (sabah dan sarawak)


Okey, buku yang kedua.....jeng-jeng-jeng....

tatacara jahitan gaun untuk si manja.........



Semestinya buku jahitan....buku nie saya tak ingat harganya, tapi  RM20 ke bawah.........
Dari tahun lepas saya mencari....tetapi habis.....
Alhamdulillah, tahun nie Hasani restock balik buku nie....

Bye.....Wasalam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...